mandag 15. september 2008

Middag hos Christian

På torsdag var det klart for fest, atter en gang! Vi hadde vel ikke de helt store forventningene til middagen, men det ble en superb fest!!!Chritian serverte tapas, noe som kanskje ikke helt mettet alle de som var der, men smakte godt!!!Velger og tro at mangel på mat bidro til at diverse deltagere ble kanon fulle....


Las Chicas er klare for middag hos Christian, en av de som har ansvar for ting her nede.


The man himself!!!Han blåste i denne greia hele kvelden, men kan ikke si at jeg hørte hva slags lyd som kom ut...Mulig at bongo trommene tok over lyden;-)









Åja, jeg har fått meg en tromme!!!Minnene fra Afrika strømmet på, men kan vel trygt si at talentet mitt for trommer er fortsatt ikke tilstede....Liker og tro at jeg kan dette da...





Jeg er IKKE fornøyd med den lille dingsen av et insrtument...Hva skjedde med tromma???Altså,det var ikke såååå fælt å høre på tromminga mi da...eller? Mona er ganske fornøyd med sitt leketøy da...Vi prøver til og med å samarbeide på teknikken!






Gutta som faktisk kan spille ta over showet...Han i gult er broren til Christian, men har dessverre ikke på seg sine berømte festbukser!!







På vei hjem fra middag/red door...Heidi er inspirert av OL, og går for gull!!!Vil ikke sammenligne deg med Trine Hattestad, men kommer ikke på noen andre!!!Vil ikke sammenligne deg med en mann heller...;-)










Et bilde sier mer enn tusen ord????


Etter en vellykket fest måtte vi selvfølgelig fortelle om nattens hendelser til våre vakre samboere...Vi hoppet først opp i sengen til Silje, deretter var det Marlene sin tur!!Ingen av de ble sinte faktisk...Vet ikke om jeg hadde tatt det like sporty....Det var utrolig tungt å stå opp etter 1 times søvn, men jeg stod opp!!!Heidi var i koma,så hun lot vi sove. Merket vel at jeg egentlig burde ha holdt senga når vi gikk til skolen...Jeg leverte oppgaven min og gikk strake vegen hem att etter kun 10min. Kom på at jeg ikke hadde nøkkel, men hadde flaks og møtte noen i døra. Heidi var ikke akkurat blid som ei sol når hun måtte stå opp for å slippe meg inn etter 10min med hamring på døra, og ringing med klokke...Tihi,det var nå litt gøy da;-) Noen bestemte seg for å hamre og diverse her i bygget, så jeg fikk selvfølgelig ikke sove...Typisk!!Da tenkte jeg at jeg kanskje burde gå tilbake til skolen,men nei,slo det fort fra meg!!Det å ha 1t30min forelesning på en fredag er umenneskelig!!!!
Nå er det Greys på tv,så på tide å avslutte dette spennende innlegget om mine vurderinger om å gå eller ikke å gå på forelesning....
Love u!!!!!


























Ingen kommentarer: