onsdag 17. september 2008

Litt om ingenting


Hola!!


I dag har jeg vært på shopping, soset rundt i calle Florida for å finne diverse ting jeg mangler. Florida er forresten den eneste gågata i Buenos Aires, og er visstnok veeeeldig viktig siden det er den eneste gata hvor man ikke kan kjøre bil...Man må derimot krysse ørten veier på vei nedover, så man kan ikke tråle igjennom slik som i andre byer. Fant forresten Nike skoa som jeg gråt mine bitre tårer over at mamma kastet for ca.5 år siden!!!Tror ikke de er heeeelt like,virker ikke like myke og gode som de jeg hadde før...MEN, ender vel opp med å kjøpe de her;-) Det ene paret jeg har her begynner og lukte skremmende likt Elins berømte nylons sokker....YUK!!!


Blir ganske så surrete av å gå i den gata,er konstant full av mennesker,butikker overalt, mange stikkgater som jeg fortsatt ikke har sjekket ut (lettere å gå rett fram), og ørten forskjellige gatemusikanter. Er en fryd å komme tilbake til trygge Piedras;-)


Etter en vellykket shoppingtur var det tid for tango. Silje var villig til å være mann siden det var 2 gutter fordelt på 7-8 jenter. Siden jeg var hennes partner for kvelden, ble jeg umiddelbart kalt hennes "bitch". Joda, ville nok kommet med en liknende komentar hvis jeg fikk rollen som mann! Timen var artig, men vi avsluttet timen med å leke zombier...Skulle hjelpe for føttene og knærne...Vil vel si at det ikke gjaldt for meg!


I morgen busser jeg avgårde til Bariloche, for en weekend i Andes;-) Er litt rusten i snowboardteknikken, men regner med at den kommer på plass etter hvert! Kan forresten høre den ondskapsfulle latteren til min kjære søster nå..."Teknikk?Lill?Muhahaha!!!". Joda, takk for den,Elin!!!Er ikke jeg som har ubrukte ski stående i gangen!


Litt misunnelig på Silje og Heidi som skal rotte seg til i "sofaen" (les madrassen) på fredag for å se på diverse TV2 program, men håper jeg overlever både bussturen og skibakken slik at jeg får en heidundrende afterski opplevelse istedet;-)
Blir dårlig med blogging i helgen,så ingen sure komentarer!!På forhånd takk!
Hasta luego!!!

1 kommentar:

Alma sa...

Kjære lillesøster. Vi trenger tydeligvis å gå igjennom noe av ditt faktum slik fremstilt her. I all ydmykhet reiser jeg følgende spørsmål: hvem av oss to var på ski sist påske? Med tanke på din hukommelse skal jeg øyeblikkelig besvare dette selv slik at du spares ytterligere hodebry: jeg var på ski. Dette leder hen til følgende slutning: mine ski er ikke ubrukte.
Men jeg lar meg dog imponere over din evne til gjenhenting av informasjon når disse tydeligvis blir trigget av annen sans enn kognitiv tilnærming. Nylonstrømpene mine!!!! Det er 8 år siden dette fenomenet oppsto og la meg også påpeke; forsvant.
Håper uansett at du storkoser deg i fjellet og kommer helskinnet hjem igjen:-) Gla`i deg. Stor klem storesøster