søndag 28. september 2008

En liten oppdatering!

Har blitt en stund siden siste innlegg,men her kommer en liten oppdatering fra forige uke..Bedre sent enn aldri!!


Mandag hadde Birgitte bursdag,så da var det klart for middag!!Vi ruslet nedover til den litt mer "poshe" delen av byen,men som alltid tar det litt tid å finne et sted å spise når man går i saueflokk!


Bursdagsbarnet (til venstre) og Eva:-)








Servitørene sang bursdagssangen!Ikke at vi følte oss så spesielle når de sang for ca.8 andre bord også...Mandag var tydeligvis dagen for bursdager!







Birgitte fikk kake i tillegg til sang....var faktisk veldig god!!




Jacob,meg og Mona!

Etter middagen bar det avgårde til Gibraltar...Jeg var über trøtt etter helgen i Bariloche,så tok kvelden ganske tidlig....


Onsdag var Eva Joly i by`n,så da bar det avgårde for å høre henne snakke om korrupsjon. Må vel si at jeg forstår veldig godt hvorfor min søster er en stor fan!!Dama er full av kunnskap og er utrolig dyktig til å sammenligne og forklare. Fikk til og med snakket noen ord med henne,så godt fornøyd med det!Eneste jeg kan klage på er engelsken hennes...Kom med noen setninger og ord som ikke eksisterer,MEN, hva gjør vel det når dama ellers er helt fantastisk!!!??


Senere på kvelden var det tid for Museo,en lokal "nattklubb",som går for å være et kjøttmarked. Takket være Heidi og Erlends paralympics tema på dansegulvet slapp vi de aller verste mannfolka...Skjønner vel at folk blir skremte når de ser to ville aper på dansegulvet;-)


Torsdag var en avslappende dag,tror jeg...Gullfiskhjernen slår til igjen!!


Fredag var det bursdagsfest hos Birgitte, så ble nok en sen kveld...Leiligheten der er ikke stor,men alikevel var vi godt over 30stk!!Tror ikke leieboerne hadde det like gøy som oss andre siden de måtte passe på alt og alle,men slik blir det!


Tror Heidi og Silje har oppdatert uka bedre på bloggene sine,så anbefaller en kikk der!!Jeg husker som sagt svært dårlig,så det å vente en hel uke med å blogge er ikke det smarteste...


Skal prøve og få lagt ut noen bilder senere,men akkurat nå hører jeg senga rope!!!Var på trommekonsert i går,så var ikke hjemme før tidlig i dag..


Hasta luego!!






Ingen kommentarer: