mandag 15. september 2008

Konserter


Ok,da skal jeg være en flittig blogger,selvom dere sikkert har lest Silje og Heidis blogger allerede..Vil bli en repitisjon;-)


Anyway, vi var på Boy George konsert på onsdagen,noe som var los perfectos (sitat Heidi). Han er ev avdanket mann,men sangene vil for alltid leve!!Vi startet vorspielet med Karma Chameleon, og Mr.George startet showet med en country versjon av samme låt...Hmm,skeptisk!
Konserten var i allefall en opplevelse i seg selv!!
Kvelden var ennå ung etter konserten,så vi dro av sted til Gibraltar..Eller var det "The Red door"? Hmm,sikkert døra,mener at Mona og Heidi spilte biljard...Folk røyker inne her i landet,så Lill som er en ikke røyker, har store problemer i små røykfylte rom, får litt klaus i slike tilfeller...Det skjedde denne kvelden,i tillegg til at jeg hostet opp lungene mine, så jeg bestemte meg for en "tidlig" kveld. Opp til enhver å definere tidlig i dette landet...
Lørdag bar det avgårde på konsert igjen, denne gangen på en litt mer up to date konsert, nemlig The Hives!Eller los hives som de selv ropte fra scenen...Har vel aldri vært på en bedre live konsert, vokalisten bar tydelige preg av ADHD, dog ikke på medikamenter. Føler at jeg har vært borti noen like tilfeller på diverse skoler,men at de ikke har brukt det på en like positiv måte...Satser på at det blir sangere av de også;-)
Vi var for en gangs skyld ute i god tid, måtte vente i 2t på at de skulle komme på scenen. Var en litt amper stemning over at det ikke ble solgt øl, men pepsi er jo ikke å forakte det heller...Alkohol er strengt forbudt,men diverse andre rusmidler ser ut til å bli godtatt. Jeg velger og tro det samme som Silje; det er bare pepper!!Ikke noen rusmidler på konserter???
Konserten var definitivt verdt å vente på!!!!!Vi hadde alle en anelse ADHD etter konserten, så det å sitte rolig å spise kl.01 var en prøvelse. Det bar selvfølgelig avgårde til "The Red Door" etter middag, hvor planen var at jeg skulle ut å danse, men endte opp med å drikke GT sammen med Mona. MEN, til onsdag vil Silje på kjøttmarked (aka Museum), så da får jeg vel hoppet litt rundt. Museum er et ganske kult lokale som ligger her i San Telmo, så vi får se hvordan ratingen blir etter endt kveld. Kan ikke bli verre en hyperstate stedet i Palermo!
Adios!

1 kommentar:

Sif sa...

'Det er bare pepper'

*hikste*