torsdag 2. oktober 2008

Insomnia.....

Hei og hopp!!

Lider for tiden av insomnia...Får ikke sovet,max 2t per natt:-( Kjenner at kroppen skriker etter hvile og en god natts søvn,men det ser ikke ut til å skje med det første..Har vært slik siden lørdag,så Silje har sagt seg villig til å slå meg i hodet med noe hardt...På lørdag dro jeg faktisk å trente mens de andre sov,stolt av det!

I går var det folklore på en lokal peña hvor det skulle være en tribute kveld til ære for en av Argentinas mest berømte sangerinner...Konserten var vel ikke all verden,var stappet av mennesker,men det som var gøy var at stjernen selv tok seg en tur innom!Ei heller kraftig dame på 80 år som ble støttet av ca 5 menn...Dama har en kraftig stemme også!!Utrolig flink!

Siden vi ble presset inn litt her og der fikk vi ikke med oss så veldig mye av de lokale som spilte,men var koselig.

I dag er tid for fotballkamp,River Plate (en av 2 store lokale lag) skal i aksjon,så da bærer det avgårde for å se hva alt styret dreier seg om. De fleste sier at det går litt roligere for seg på en River Plate kamp i forhold til å gå se erkerivalen Boca...Skal få med meg en Boca kamp også,men da skal jeg ta visse forhåndsregler..som f.eks å ikke ha noe verdisaker på meg:-)

Har vært en del som har blitt ranet her nede den siste tiden,så de fleste er veldig forsiktige med hvilke gater de beveger seg i...Jeg har fortsatt ikke opplevd/sett noe av dette,så krysser fingrene for at det fortsetter slik!!To av jentene i klassen hadde blitt hoppet på av en guttegjeng i sin egen gate, så de fikk seg en støkk. De prøvde og slå fra seg,gi heller alt fra deg sier jeg!!Vi passer også på hvilke taxier vi tar, ble fortalt om ei irsk jente som hadde blitt voldtatt og ranet på vei hjem i taxi forige uke, så kun Radio Taxi for oss!!!

Var kanskje ikke en beroligende blogg, men slik er det nå en gang.

Adios!

3 kommentarer:

Sif sa...

Sif har hatt besøk av insomaniac Elisabeth i ti dager nå... det er litt vondt det også :D

*venter på at Lill skal begynne å svare på kommentarene sine*

Lill Helen sa...

Åååååå,jeg savner York!!!Gi meg en oppdatering!!!
Sov 4t i natt forresten,jippi!!!!

Alma sa...

Du får ikke lov til å gå alene. Så på de andre bloggene at dere tar litt lett på akkurat det. Nå er det slutt på sånt!!!!
And by the way.....don`t be silly...muhahahahahaha.
Men fryktelig glad i deg. Stor klem søs