mandag 27. oktober 2008

Hei alle sammen!!!

Helgen føk avgårde på 1-2-3 atter en gang...Tenkte dere kunne få en liten oppdatering!

På fredag var det strålende sol,så lå på verandaen og slikket sol en liten stund...Vil nevne at den lille stunden gjorde at jeg ble solbrent i hodebunn atter en gang..Jaja,rosa hodebunn er vel bedre enn rosa nese!Marlene,Silje og jeg bestemte oss for å shoppe i Palermo,vet ikke om det å traske rundt i stekende sol var det beste,men fikk shoppet!! Vi var ganske utslitt når vi vendte nesa hjemover,så overlot matlagingen til Heidi...As usual!!På kvelden var det tid for fest.Vi dro på vors hos noen jenter i klassen,før det bar avsted på nattklubb. Fikk danset masse,så var strålende fornøyd!Vil vel si at det var et kjøttmarked uten like,men hvem vil vel ikke bli jagd av en mann med champagne bøtte??Vil også påpeke at utestedene i Norge burde begynne og selge godteri på toalettene...Jeg var ganske imponert over at det var et lite utsalg ved vasken på toalettet..Synes fryktelig synd på dama som må sitte innestengt på et toalett hele natta,men er nok et snodig yrke her nede!

Lørdag var jeg knapt ute av huset før jeg fant ut at jeg ikke hadde så mye å spise...Trøtt som en dupp,men kom meg på Daddy Yankee konsert på kvelden!!Jaaaa,var utrolig morsomt!!Alltid gøy med reaggeton!!!Vi skulle ut å danse etter konserten,men etter altfor mye mat endte vi opp med å sløve foran tv`n...Like greit siden vi måtte opp i otta på søndag.

Søndagen måtte vi være med på "skoletur" til en hippiefarm 2t utenfor by`n...Jada,var ikke akkurat fornøyd med å tilbringe søndagen min på en gård hvor alle er i ett med naturen,men fikk litt sol i allefall...Var greit å se en annen livsstil,men vet ikke om jeg ble så imponert...Jaja,man må være open minded!!
Her er et utklipp fra hjemmesiden,bare så alle kan få et inntrykk av hva jeg led meg igjennom!

"The origin of this project comes from the voice of Gaia (name given to mother earth by the ancient Greeks). It is our own voice and impels us to wake up from the dream in which the system has submerged us. We have proposed to develop small human settlements based on communitarian, ecological and spiritual principles, or Ecovillages. Residents and transitory inhabitants live in an environment that is in total harmony with nature and the evolutionary process of life. This does not deny reality, on the contrary, it connects us with a huge network of people who are also working to lead the world.
The project encourages work as a communal ritual. It is a space to contact our innerself, to create and collaborate with Gaia's process".


Vel...er jo en fin tanke da...Men jeg er ikke helt for det med å stå i en sirkel for å komme i kontakt med følelsene mine,synge sanger om sjel og vann,kysse folk på hånda and so on!!

Legger ved en link slik at dere kan se på bilder av dette flotte samfunnet!http://www.gaia.org.ar/galeria_fotos.htm

Ellers har det ikke skjedd stort,har panikk i forhold til eksamen,men det måtte jo komme!!Gruer meg til muntlig eksamen,men får stotre i vei på det lille jeg kan...Pluss at jeg har blitt forkjølet for 3 gang...synes synd på meg selv...

Savner dere masse!!!

Un beso

2 kommentarer:

Alma sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Alma sa...

Un beso til deg også. Vi savner deg masse her hjemme. Juleplanlegging er i gang og den savner en deltaker.

Ser ut som fantastiske reiser du har vært på og når det gjelder shopping, tar jeg nesten for gitt at det innebærer presanger til....;-)Masse glad i deg og savner deg masse. Kram søs