onsdag 8. oktober 2008

Blablabla

Hei!!

Siden Mr.Dullerud klager på bloggen min vil jeg bare minne på at jeg har FRYKTELIG mye å gjøre på skolen...Greit,jeg er bare ikke en ivrig blogger!!

Forige uke gikk unna i en fei, sov svært lite,men fikk til gjengjeld veldig mye ut av dagene!!Har tilbragt dagene sammen med noen nordmenn som var på backpacking og en engelskmann fra Leeds. Han er en stoooor fan av York,så hadde mange mimrestunder sammen. Savner England!!Men Argentina er ikke så verst det heller;-) Skulle ønske de var like høflige som engelskmenn bare...

Torsdag var jeg på River Plate kamp, stemningen var på topp,men spillet var vel ikke helt det store...Det var i allefall det de som kan fotball sa...Jeg er vel fornøyd så lenge det blir litt knuffing blant mannfolka! ERIK: du burde være stolt nå, jeg har vært på 2 kamper allerede!!!Uten å spørre spørsmål som "hva er en tverrlegger, corner and so on!":-)

Etter kampen bar det av sted til en meget fancy restaurant hvor vi ble servert 11 fantastiske retter! Maten var ubeskrivelig,er vel første gang jeg har spist kjøtt som har kokt i 18t...Vi brukte nesten 3t på alle rettene,så var en veldig koselig kveld!

Helgen kan beskrives med et ord: FEST

Søndag ruslet vi rundt i Boca, som er en veldig koselig bydel (på dagtid), og heller dodgy på kvelden...Boca skulle spille kamp,så selvfølgelig skulle vi se de spille,men nei, umulig å få tak i billetter,så det får bli en annen gang!

Vet at denne bloggen er über kjedelig, men som sagt; sliter med å sove, og har litt panikk angående spansk gramatikk...I morgen reiser jeg til Iguazu, så regner med at litt frisk luft hjelper på søvnen!

Skal laste opp noen bilder etter helgen,så følg med!!

Zzzzz fra Lill

2 kommentarer:

Alma sa...

Hei gullet
Håper turen har vært fantastisk og at søvnrytme har stabilisert seg. Siste nytt fra heimen: Arja er lykkelig(elgjakt) og foten til Sokrates er snart helt fin igjen.
Klem søs

ulv sa...

Nå har je vel aldri klaga på bloggen din.. Prøvde meg bare på litt konstruktiv kritikk! hehe Godt å høre at du prioriterer skolen fremfor blogging da! Seriøs som alltid! Ikke no anna enn straight A's som er godtatt nå... :-)OG JA, JE ER STOLT! Plankehaugen neste!