lørdag 23. august 2008

Første dag i Buenos Aires


Hola!!

Etter en laaang flytur er jeg nå endelig på plass i mitt nye hjem..I allefall for de neste 3 månedene!Turen gikk som smurt helt frem til Buenos Aires,da jeg merket at det ble færre og færre mennesker rundt koffertbåndet..Joda,den eneste som ikke fikk koffert var meg!!Min knallrøde NYE koffert hadde ikke blitt scannet i Paris gitt....What a surprise!!Jaja,da var det bare å låne diverse ting av Silje og Heidi!!Vil bare nevne at Air France har utrolig dårlig service!!Men skal da få 2000kr å shoppe nye klær for...DET sier man ikke neitakk til!
Ellers virker byen veldig ålreit, har gått rundt som noen zombier for å finne et sted å spise,men finner nok bedre steder etter hvert...Har forresten oppdaget at Silje er avhengig av antibac servietter, og at Heidi egentlig er en Maya indianer...Oppdateringer kommer senere!!

Ingen kommentarer: